Άγνωστος παραμένει ο αριθμός μέχρι αυτή την ώρα των αυτοκινήτων που παραμένουν εγκλωβισμένα στην Αττική Οδό, ωστόσο οι τελευταίες πληροφορίες ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό πάνω από τα 1.000.
Η επιχείρηση συνεχίζεται με αργούς ρυθμούς και αυτό που δυσκολεύει την Πολιτική Προστασία και τον Στρατό είναι τα αυτοκίνητα, τα οποία οι οδηγοί εγκατέλειψαν και έφυγαν με τα πόδια προκειμένου να προστατευτούν από την κακοκαιρία “Ελπίδα”.
Με γερανούς αλλά ακόμη και με τα χέρια επιχειρείται να ανοίξει μία δίοδος ανάμεσα στα παρατημένα ΙΧ, τα οποία ξεκινούν από τον κόμβο Κηφισίας και φτάνουν μετά τον Γέρακα.

Εγκλωβισμένα αυτοκίνητα σε Μεσογείων και Κατεχάκη
Από νωρίς σήμερα άνοιξε το 98% του κεντρικού οδικού δικτύου αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής ενώ ο μηχανισμός Πολιτικής Προστασίας της επιχειρεί, με περισσότερα από 100 οχήματα κάθε τύπου
( jcb, εκχιονιστικά, γερανοί ΟΒΒΟ, φορτωτές, φορτηγά, οχήματα 4Χ4) να κρατήσει ανοικτούς και λειτουργικούς τους οδικούς άξονες αρμοδιότητάς της, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει στη Λεωφόρο Καρέα-Κατεχάκη όπου τα συνεργεία της Περιφέρειας επιχειρούν για την απομάκρυνση ακινητοποιημένων οχημάτων με στόχο τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας.

Εγκλωβισμένα αυτοκίνητα και στη Μεσογείων.
Κυψέλη, Γκύζη, Πολύγωνο και Παγκράτι
Σε συνοικίες της Αθήνας όπως είναι η Κυψέλη, το Γκύζη, το Πολύγωνο και το Παγκράτι, που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα από τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας, έχει ρίξει από το πρωί το βάρος του ο μηχανισμός του Δήμου Αθηναίων.
Σύμφωνα με τον δήμο, “και σε αυτές τις περιοχές η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί σύντομα, καθώς συνεχίζουν να πραγματοποιούνται διαρκείς επιχειρήσεις αποχιονισμού και ρίψεις αλατιού”.
Σε όλες τις γειτονιές της Αθήνας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του, επιχειρούν συνολικά 46 οχήματα και μηχανήματα έργου του δήμου -συμπεριλαμβανομένων 22 μεγάλων εκχιονιστικών μηχανημάτων- προκειμένου να αποκατασταθεί, το συντομότερο δυνατό, η εύρυθμη λειτουργία της πρωτεύουσας.
Επίσης, από το πρωί τριάντα συνεργεία, 140 εργαζόμενοι με καλαθοφόρα και φορτηγά καθώς επίσης και πεζοπόρα τμήματα με ειδικά εργαλεία, βρίσκονται στους δρόμους με αποκλειστικό έργο την αντιμετώπιση των προβλημάτων, όπως η πτώση δέντρων και τυχόν προβλήματα στον ηλεκτροφωτισμό.